Neem contact op met onze klantenservice
Telefoon
088 - 18 555 15
E-mail
info@jlrinsurance.nl
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 18.00
Contact en beschikbaarheid klantenservice
Voor vragen over je polis, een wijziging daarvan, vragen over een factuur of een lopende schade kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij hebben een beperkt keuzemenu zodat je direct bij de juiste medewerker terecht komt. De gemiddelde wachttijd bedraagt minder dan 20 seconden en uiteraard brengen wij geen kosten in rekening. Wanneer er sprake is van een noodsituatie verwijzen wij je naar het telefoonnummer op de groene kaart, dit noodnummer is 24/7 bereikbaar.
Zoekresultaten
Alle vestigingen tonenDe Reefhorst B.V.
Utgongen 12, 8465 SJ, OUDEHASKE
Tel: 0513413020
Correspondentieadres
Postbus 6025
5700 ES Helmond
Bezoekadres
Schootense Dreef 24
5708 HZ Helmond
Bankgegevens
NL73INGB0009175100
Telefoonnummer
088 - 18 555 15
Telefonische openingstijden | |
Maandag | 08:00 - 18:00 |
Dinsdag: | 08:00 - 18:00 |
Woensdag: | 08:00 - 18:00 |
Donderdag: | 08:00 - 18:00 |
Vrijdag: | 08:00 - 18:00 |
Reactietermijnen
Acceptatie
Als jij of een dealer een verzekering aanvraagt via onze online aanvraagmodule krijgt je direct antwoord of de verzekeringsaanvraag geaccepteerd is. Soms moet een verzekeringsaanvraag beoordeeld worden door een acceptant, we laten je uiterlijk binnen 3 werkdagen de uitkomst van deze beoordeling weten. Als de verzekeringsaanvraag geaccepteerd is ontvangt je direct jouw polisblad, de groene kaart en verzekeringsvoorwaarden.
Schade
Als je een schade hebt is het belangrijk dat je dit direct meldt zodat wij je kunnen helpen. In geval van een noodsituatie kun je ook het noodnummer bellen zoals vermeld op de groene kaart, dit nummer is 24/7 bereikbaar. In de meeste voorkomende gevallen word je schademelding binnen 1 werkdag behandeld en wordt er een schadedossier opgestart. Soms zijn er omstandigheden waardoor deze reactie iets langer duurt, bijvoorbeeld als er een enorme hagelbui opgetreden is.
Vragen over jouw polis of wijzigingen
Als je een vraag over je polis hebt of als er iets gewijzigd moet worden, kun je dit per e-mail doorgeven. In de meeste gevallen word je vraag binnen 2 werkdagen behandeld en beantwoord.
Klachten
Als je niet tevreden bent over onze dienstverlening kun je een klacht indienen. Wij zullen onze uiterste best doen om deze klacht op te lossen. Dit is echter niet altijd mogelijk bijvoorbeeld omdat een schade niet verzekerd is. Als je een klacht meld zullen wij binnen 3 werkdagen contact met je opnemen en de klacht beantwoorden.