Ik ben niet tevreden
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?
Dan willen wij dit graag weten.
Klachtenbeleid
Bij het accepteren van een verzekering, het uitvoeren van een verzekeringswijziging of behandeling van een schade kan er door één van onze medewerkers of door één van de aangesloten dealergaragebedrijven een fout gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Graag proberen wij samen met jouw naar een oplossing te zoeken, dit kan telefonisch of per mail.
Melding
Wij streven naar een optimale dienstverlening en klanttevredenheid. Als je ontevreden bent over onze dienstverlening horen wij dit graag, jouw mening telt! Bij voorkeur ontvangen wij jouw klacht per email zodat deze voorgelegd wordt aan de directie. Je kunt jouw mail sturen naar compliance@dealerloket.nl of gebruik maken van dit klachtenformulier. Behandeling van jouw klacht wordt gedaan door één van de directieleden of teamleiders en deze bevestigd binnen 2 werkweken aan jouw dat de klacht in behandeling is genomen. De behandelaar beoordeeld het dossier en overlegd met de betrokken medewerkers. Na beoordeling van het dossier zal er contact met je opgenomen worden om de klacht te bespreken of ontvangt je uitsluitsel per mail.
Klachteninstituut
Mocht een oplossing niet tot de mogelijkheden behoren, dan kunt je binnen 3 maanden na (gedeeltelijke) afwijzing van jouw klacht een verzoek tot beoordeling indienen bij de stichting klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl)*. Wij hebben ons geconformeerd aan een bindend advies en zijn aangesloten onder nummer 300.000495. Daarnaast heb je uiteraard ook het recht om een geschil direct bij een burgerlijke rechter aanhangig te maken.
*Let op, niet iedere partij heeft de mogelijkheid om een geschil bij het KIFID te melden. Mocht dit voor jouw niet mogelijk zijn dan kun je het geschil voorleggen bij de burgerlijke rechter.